CHEF ADRIAN

Sunt de 17 ani in acest univers al gastronomiei.Bucataria mea nu este conceputa pentru a repeta actul codificat, ci pentru a crea, inventa, cu scopul unic de a arata bine şi frumos.

luni, 24 decembrie 2012

CRACIUN FERICIT!!


Au sosit in sfarsit si zilele mult asteptate. Sunt zilele care ne aduc ceva liniste in sufletele noastre. Sunt zilele in care suntem mai nostalgici. Sunt zilele in care ne strangem in familie si sarbatorim. Sunt zilele in care sarbatorim cu totii CRACIUNUL. Asa sunt eu....cuvintele de mai sus fac parte din conduita mea...asa va doresc si voua celor care cititi aceste randuri...Cum am mai spus, vreau sa mentionez in mod special, am sa fac o urare cu trimitere directa catre colegii mei de la top chef. Vreau sa va multumesc pentru momentele speciale petrecute impreuna, vreau sa va felicit pentru prestatia din concurs, vreau sa va urez succes pe mai departe in cariera si vreau sa va spun CRACIUN FERICIT SI LA MULTI ANI!! sper sa ne vedem cat mai curand....Mi.e tare dor de voi toti. Acum va las pe fiecare cu spiritul craciunului si cu ..........................................

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu