CHEF ADRIAN

Sunt de 17 ani in acest univers al gastronomiei.Bucataria mea nu este conceputa pentru a repeta actul codificat, ci pentru a crea, inventa, cu scopul unic de a arata bine şi frumos.

marți, 8 ianuarie 2013

TOP CHEF SNAGOV

FILE DE CRAP IN CRUSTA DE SARE CU FENICUL SI SPARANGHEL SOTE SI SOS TERIYAKI CU OTET DE OREZ SI SUC DE GREPFRUIT ROSU

MUSCHI DE VITA KOBE CU PIURE DE CARTOFI DULCI, SOTE DE LEGUME DE TOAMNA, PARA CONFIATA SI SOS DE VIN ROSU REDUS CU AROME ASIATICE




Asa cum am promis, a venit randul episodului de la Snagov. In acest episod avem ocazia sa gatim cu un ingredient foarte scump. Vita Kobe!!! Am intrat si de data aceasta in posesia pozelor preparatelor mele din acest episod. Pentru ca la momentul respectiv ele nu au fost prezentate, le arat eu acum. Astept in continuare comentarii si in cel mai rapid timp veti primi si raspunsuri. ADRIAN IURICIUC

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu