CHEF ADRIAN

Sunt de 17 ani in acest univers al gastronomiei.Bucataria mea nu este conceputa pentru a repeta actul codificat, ci pentru a crea, inventa, cu scopul unic de a arata bine şi frumos.

duminică, 19 februarie 2012

7.

MIDII CU FASOLE NEAGRA, SOS DE SOIA SI AROME ASIATICE LA WOK



Mod de preparare:
                   - midiile se spala foarte bine ,se curata de calcar si alge;
                   - separat se taie foarte marunt ginger, usturoi, ardei iute si ceapa rosie; ceapa verde se taie solzisori;
                   - intr-o oala se pune ulei de arahide la incins, se adauga midiile, se calesc aproximativ doua minute, dupa care se sting cu shao xing; se fierb aproximativ trei minute, dupa care se scot la scurs;
                   - intr-un wok se pune ulei de arahide la incins, se adauga gingerul, ceapa rosie si usturoiul, se continua cu midiile oparite; se calesc impreuna, dupa care se sting cu supa de pui; se lasa putin sa fiarba si se adauga sosul de soia, sosul de stridii, fasolea neagra, putin zahar brun si ardeiul iute tocat; se lasa sa fiarba si se ingroasa cu putin amidon; 
                   - se orneaza cu ceapa verde solzisori si cu coriandru frunze.
                      
                                                                                    Va doresc pofta buna!

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru blog si pentru retete! Ma bucur ca am descoperit blogul tau, retetele sunt minunate si imi plac si pozele, aceasta de exemplu este foarte reusita, pune foarte bine in valoare preparatul!
    Am sa incerc si eu aceste midii, suna foarte interesant :)

    RăspundețiȘtergere